słowa kluczowe: Konfederacja, inicjatywy oddolne, pis, polityka, sebastian pitoń, zrywy społeczne.
Idee2021.01.16 19:49

Kiedy inicjatywy oddolne umierają?

 
 
Inicjatywy oddolne, impulsy społeczne, spontaniczne zrywy...to coś pożytecznego, ale czy wiecie kiedy umierają?
 

Inicjatywy oddolne, impulsy społeczne, spontaniczne zrywy...to coś pożytecznego, coś, co wpływa skutecznie na naszą przestrzeń społeczną. Niestety, gdy się pojawiają, lub się tworzą pojawiają się równocześnie jak spod ziemi polityczne "anioły stróże", które kontrolują, pilotują, sprowadzają na manowce, wyciszają...

Kto choć trochę obserwuje polską przestrzeń polityczną wie doskonale, że niestety jesteśmy skazani na polityczny model władzy. Konkretnie model dwupartyjny, o czym kilka razy już pisałem. Model dwupartyjny, czyli "zły glina-dobry glina", który pozwala w pełni zastosować zasadę "dziel i rządź" (divide et impera). Tworzenie antagonizmów wśród "wyznawców" to paliwo, które napędza system dwupartyjny. Tu nie może być mowy o jedności narodu ponad podziałami, ponieważ systemowi natychmiast brakuje owego paliwa...

Nie ufam żadnym politykom, teraz także tym z Konfederacji. Od dłuższego czasu uważam, że teraz Konfa wskakuje w buty dobrego policjanta, gdyż złym, którym do niedawna były Platfonsy teraz stał się PiS. 

Wszystko pod kontrolą...

Inicjatywy oddolne są niesłychanie niebezpieczne dla obecnego systemu politycznego, gdy się taka rodzi i zrzesza wielu członków automatycznie pojawiają się jak już wspomniałem "anioły stróże"...skąd wiem? Ano teraz to już tylko z tzw autopsji...

Stworzyliśmy na Podhalu wraz z Sebastianem Śmietaną oddolną zupełnie akcję pod nazwą Polska Akcja Banerowa. Chylę czoła przed Sebastianem Śmietaną i jego Tatą, którzy w lwiej części pociągnęli akcję billboardową. Od początku założyliśmy, że pomimo, że na billboardach znajduje się okładka książki "Fałszywa Pandemia", która kolportuje Fundacja Osuchowa związana z Grzegorzem Braunem i de facto Konfederacją, to nasza oddolna akcja będzie zupełnie apolityczna, poza protokołem politycznym i nie będzie występować pod żadnym sztandarem politycznym. Uznaliśmy, że to ma być impuls, lawina z gór, która zejdzie na całą Polskę. I tak było...bardzo dużo ludzi dobrej woli pociągnęło temat, lawina rozeszła się na cała Polskę. Pojawiały się billboardy z "Fałszywą Pandemią" w wielkich miastach jak i małych miejscowościach. To miał być efekt domina, każda kostka domina ważna i skuteczna.

I wiecie co? Udało się to tylko dzięki temu zafajdanemu pejsbukowi, od którego odżegnują się ponoć najwięksi patrioci. Ja sam chciałem pociągnąć temat na patriotycznych forach, na których od 10 lat piszę...na niepoprawni.pl, na neonie24.pl, na Legionie św Ekspedyta...i tylko na tym ostatnim wypromowali notkę, a reszta spuściła temat do piwnicy. Tutaj ciekawostka...po 10 latach publikowania na niepoprawnych.pl zostałem wywalony przez tamtejszego admina, od którego zażądałem podania danych personalnych, gdyż facet zachwalał szczepionki mRNA jako zupełnie nieszkodliwe. Zachwalał szczepionki jakby był przynajmniej wieloletnim naukowcem w zakresie genetyki...jako anonim...zupełnie jak telewizyjni "eksperci" znikąd...

Wracając do tematu...pomimo, że polska Akcja Banerowa odniosła założony sukces nie byliśmy zapraszani do mediów, nie pisali o nas w the Łoszyngton Połst, ani Dajly Telegraf...nawet prasa na Jamajce o nas nie pisała, he he, nie zapraszali nas do radia Zet, ani Eremefu, nie pisał o nas nawet lokalny Tygodnik(anty)Podhalański, (może była wzmianka tylko w lokalnych działach). Nie zapraszali, bo...jesteśmy apolityczni.  Apolityczni, poza kontrolą, nie zrzeszeni w żadnej partii...

Odniosę się teraz do akcji Góralskie Veto, jako ponoć też inicjatywa oddolna. Wielki odzew w mediach, Sebastian Pitoń nawołuje do otwierania swoich biznesów. Wszystko jak najbardziej, ale czy przemyślane? W takim wypadku lawina otwarć miała by sens, gdyby wszyscy to zrobili, wszyscy bez wyjątku. Ale wiemy, że wielu weźmie pieniądze z tarczy antykryzysowej, wielu wzięło już dawno.  Oni mogą się obawiać, że rząd, który płodzi ustawy kolidujące z ustawą zasadniczą może ich zmieść z powierzchni ziemi. A "rzydy" już czekają na ich majątki...

Wiecie jak widzę inicjatywę oddolną w temacie "góralskiego veta"? Zrobić stowarzyszenie zrzeszające dobrych prawników, które zadeklaruje bezpłatną pomoc prawną każdemu bez wyjątku poszkodowanemu przedsiębiorcy z Podhala, który "ośmieli się" otworzyć biznes w czasie "pandemii". Wtedy można zrobić lawinę...ale czy wtedy politycy zyskają medialnie? Niech każdy sobie odpowie sam...

Czy już wiecie kiedy inicjatywy oddolne umierają?

 

248 odsłon średnio 5 (2 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Anna PK., 2021.01.16 o 20:20
Wszystko zależy od inicjatywy oddolne, tzn. jaki jest jej cel. Z tego co czytam, najwięcej inicjatyw nastawiona jest na walkę. Najlepiej na zwalczanie władzy centralnej. Nie ma inicjatyw na łączenie ludzi we wspólnym twórczym celu.
Obecnie kiedy są ograniczenia C-19, jest dobrze spokojnie poznać swoich sasiadów. Poznać ich problemy; zdrowotne, zaopatrzeniowe, kształcenia,...

Aby móc coś zdziałać, trzeba mieć poparcie ludzi, a wtedy można liczyć na głos i rozgłos.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
trybeus, 2021.01.16 o 20:27
więc najpierw informacja, potem reakcja...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Wican, 2021.01.16 o 21:28
Jest mnóstwo inicjatyw oddolnych, które działają pozytywnie. Dlatego o nich w merdiach nie ma nic. W mojej okolicy w nowy rok spłonął dach kamienicy. Kilka rodzin ucierpiało. Nie mają gdzie mieszkać. Coś tam okoliczne władze poorganizowały, ale ludzie zaczęli zbiórkę. I taka wieś popegerowska 18 000 uzbierala, lokalni przesiębiorcy dołożyli i już dochodzi do 100 000. A może i lepiej. Aż tak nie śledzę, tylko wpłacilem datek. A to mała okolica . Cały powiat to może 35 000 ludzi.
Inicjatywa oddolna, składająca się z róznych lokalnych. Gdy część faktycznie boi się covida i nigdzie nie wyłazi
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.17 o 14:13
tak, tak, jak komuś spłonął dach, bez względu na to, kto podpalił, to wielka troska i zrzuta,

jak ktoś od lat zdycha z głodu, to niech nadal zdycha.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Wican, 2021.01.17 o 15:42
Ale ty jesteś marudny? Naprawdę musisz miec kiepskie życie. Można iść do roboty a nie czekać na zasiłki. Jak ktoś jest zdrowy to robotę znajdzie. Troche świrus to ogranicyzł, ale ograniczenia to ty popierasz. Czyli w zasadzie jesteś wspólnikiem.
jak ktoś jest zdrowy, to powinien iść do roboty. Wtedy z głodu zdychał nie będzie. Ale trzeba umieć coś pożytecznego. A nie kończyć jakieś niepotrzebne studia. Chociaż, nawet nie trzeba nic umieć tylko chcieć się nauczyć i chcieć pracować.
Kolega posiada firmę kładącą głównie polbruk. I nie m apracowników. A płaci na wejście 5000 zł na rękę (a to pensja bez nadgodzin). Co z tego, jak małolaty nienauczone roboty a starsze pasożyty też nie lubia pracować? I rezygnują. U nas taka gówniarzeria sobie poradzi bo busy wożą ludzi codziennie do Berlina. Zalando, itp. Ale tam mogą sobie porelaskować. Albo na minipracę. Tylko weekendy i pensja 700 euro.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.18 o 00:45
Marudny? W czym się to objawia? Że nie łykam twojej propagandy?

Zwracam uwagę, iż ganiłem hipokryzję wybiórczej dobroczynności.

Co z tego, że ktoś tam w zapadłej dziurze oferuje marnie płatną pracę? Sam piszesz, że marna, skoro stawki w Berlinie wyższe, i dostępne?

Rzeczywistość jest inna. Roboty jest mnóstwo, tylko płacy nie ma.

Sam jak byłem niepełnosprawny przez półtora roku opłacałem koszty dojazdów i uzbrojenia stanowiska, byle tylko pracować za darmo. Taka jest rzeczywistość, jaką pracownikom oferują prywaciarze.

No i jeszcze jedno. Większość ludzi 50+ bynajmniej nie jest zdrowa, a i wielu 50-. Co oni mają robić?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.17 o 14:14
no tak, nieszczęście, komuś się pogorszyło, spłonął dach, nie ważne, przez kogo i po co podpalony, trzeba pomóc,

jak ktoś od lat zdycha z głodu, to niech zdycha, nie dostanie nawet współczucia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.16 o 20:36
Wiesz trybku, gdzie jest nasz największy problem? Że Polak Polakowi nie ufa i określa go raz na zawsze według głupiego klucza "politycznego".

Gdzie byśmy byli, Ty i ja, dzisiaj, gdybyśmy okopali się pięć lat temu? W czarnej dupie. Dlatego trzeba rozmawiać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.16 o 20:41
//patriotycznych forach, na których od 10 lat piszę...na niepoprawni.pl,//

Jaja sobie robisz Kogucie?
Zjadłeś za dużo czy wypiłeś za mało? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
trybeus, 2021.01.16 o 20:46
miałem dać w cudzysłów, ale Legion uważam za patriotyczny :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.16 o 21:32
Legion może być :)
Choć Mareczek, synuś bolszewicki mnie nie lubi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
trybeus, 2021.01.16 o 21:51
Kurde jesteś nie na bieżąco...Mareczek już nie jest tam właścicielem...szefem jest Czarna Limuzyna...i z tego się ciesze niezmiernie :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Jarosław Ruszkiewicz, 2021.01.16 o 22:55
Nie wiedziałem.
To może mnie odblokuje? Czytam często, to może bym jakiś koment wrzucił?
Spytaj przy okazji, mam tam konto SpiritoLibero.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.17 o 14:10
tak, tak, prywaciarze pod ochronę, a obywatele do piachu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
miarka, 2021.01.17 o 22:57
"Wiecie jak widzę inicjatywę oddolną w temacie "góralskiego veta"? Zrobić stowarzyszenie zrzeszające dobrych prawników, które zadeklaruje bezpłatną pomoc prawną każdemu bez wyjątku poszkodowanemu przedsiębiorcy z Podhala, który "ośmieli się" otworzyć biznes w czasie "pandemii". Wtedy można zrobić lawinę...ale czy wtedy politycy zyskają medialnie? Niech każdy sobie odpowie sam...
Czy już wiecie kiedy inicjatywy oddolne umierają?"

Z tymi prawnikami to Górale już zapewniają że mają takich.
Po drugie sugerujesz że inicjatywy oddolne potrzebują wsparcia "polityków" którzy na tym "wsparciu" zyskają medialnie.

Nie bardzo się z tym mogę zgodzić, bo jednak zależy to od innych trendów - raz więc zyskają, a raz stracą, w tym całe kariery.
- Liczenie więc na to jest zawodne.

Zauważ jednak że piszesz o "inicjatywach oddolnych", i w obu przypadkach - Twoim i Górali idzie o wykorzystanie prawa istniejącego.
- Piękne, legalne, zgodne z praworządnością demokracją i sprawiedliwością, moralne, a nawet obrona konieczna.

Tymczasem "inicjatywy odgórne" są typowe dla drapieżników i uzurpatorów i korzystają nie tylko z siły aparatu państwa, ale i możliwości stanowienia nowego prawa, czy interpretacji tego prawa w procesach związanych z jego wykonywaniem.

- A to znaczy że "drapieżniki u władzy" są w stanie zniszczyć "mających "stare prawo"".


Problem nie jest więc na poziomie aktualnych inicjatyw, a na poziomie równouprawnienia władzy i prawa, a to znaczy że i faktycznego uprzywilejowania władzy (w tym sądowniczej, administracyjnej, policyjnej i medialnej, a więc i korporacyjnej). - Przywileje zaś są wrogiem sprawiedliwości, a więc i demokracji i konstytucji i legitymacji władzy która by na nich chciała coś budować.

A Górale to już odkryli. Oni już nazwali rząd buntownikami i nie tylko że nie chcą już nic od niego i zapowiadają, że mu nie przebaczą, ale i nie ma tu mowy o równouprawnieniu "ich praw" z prawami wynikającymi z konstytucji.

Uważam że to już czyni wygraną ich "inicjatywę oddolną". Oby wytrwali.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.18 o 00:40
A niech otwierają te knajpy i burdele, trzeba tylko ustanowić mandat za zarażenie innej osoby. Nie mały.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
miarka, 2021.01.18 o 00:57
A skąd ten pomysł, że mafijne biznesy wo ogóle były zablokowane? Niedawno marszałka Sejmu złapali w burdelu, więc i musiał mieć liczne grono go popierających i w partii i w Sejmie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.18 o 01:00
"burdel" to tylko synonim bzzznesu, bez którego można się obejść.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
miarka, 2021.01.18 o 03:40
Chodzi głównie o biznesy okołoturystyczne, a czy bez turystyki można się obejść. Owszem, produkcji materialnej nie dają ale duchową to już tak.
Bez możliwości należytego zrelaksowania się w czasie przeznaczonym na urlop nie tylko nie mielibyśmy możliwości pracować ofiarnie i zrywami, ale i naładować się duchowo i na przyszłość. Dotyczy to i relacji rodzinnych potrzebujących wspólnych urlopów żeby nadrobić zaległości.
To konieczność.

Poza tym na ten z pozoru skromny biznes pracuje wiele branż zaspokajających potrzeby turystów - od zdrowej, naprawę naturalnej żywności zaczynając, po różne wyroby typowo regionalne, które bez turystyki trudno by było wylansować.
Jak to ważne dla rolników świadczy i obecność tam, a dla wsparcia Górali, Kołodziejczyka.

A to jeszcze nie wszystko, bo pod pretekstem wirusa, którego jeszcze nie udowodniono lockdown jest skierowany przeciwko dokładnie całemu polskiemu biznesowi drobnemu i średniemu, a więc i całej klasie średniej.
Skutek planowany? - Mieliby pozostać wyłącznie niewolnicy (jeśli przeżyją te ludobójcze eksperymenty "szczepionkowe" a mieszające ludziom w genetyce. - A jak bez wolności to i bez odpowiedzialności (bo one zawsze muszą iść w parze), a więc i bez możliwości zachowania swojego człowieczeństwa i swojej tożsamości wspólnotowej, oraz garstka bogaczy uwłaszczona na wszystkim, zresztą skrajnie niemoralnych, bo i niemoralnymi środkami.
- Uwłaszczona włącznie z własnością dóbr wspólnych narodów, dóbr niepodzielnych i niezbywalnych, a więc dokonując zbrodni ludobójstwa na tych narodach.
- Garstki grającej rolę czapki nad komunistycznymi władzami globalnymi, coś jak komunistyczna nadbudowa co miała służyć robotniczej bazie, z tym że tu by zamiast tej bazy być niewolnicy którzy by mieli służyć korporacyjno-banksterskich i gangsterskich właścicieli niewolników.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.18 o 09:35
Jakie bzzzznesy turystyczne, dla kogo?

Bzzzmenom i bzzzzłomenom całkiem we łbach się poprzewracało. Jak jestem na nartach w Sudetach, to taniej jest dojeżdżać do własnego mieszkania we Wrocławiu ~~120km, niż wynająć pokój.

Wszystkie moje ulubione miejscowości górskie zdechły. Wymarłe miasteczka z nielicznymi enklawami luksusu dla burżuazji, która zachowuje się tak, jak onegdaj biali koloniści w Afryce.

Zdrowa żywność tylko z nazwy, i za jaką cenę? Praktycznie wszystkie gospodarstwa rolne UE przerobiła na zakłady przemysłowe. Przeciętny Polak zaopatruje się tylko na wysypisku, typu biedra lidl. Żabka to za wysokie progi, dla studentów.

Nie kumam po angolsku, i nie wiem, co to jest jakiś tam lokdałn, no i nie zgadzam się z opinią na temat celów obostrzeń, świrus i pandemia służy bzzznesowi szczepionkowemu, a restrykcje również, są po to aby przymusić do "dobrowolnych" szczepień. Na tym polega właśnie kapitalizm, wolność gospodarcza i demokracja. Na znalezieniu najlepszego sposobu, aby strzyc innych.

No i nie rozśmieszaj mnie twierdzeniami, że globalne władze są komunistyczne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
miarka, 2021.01.18 o 16:01
Cały Twój komentarz stoi na zalecanym przez globalistów "patrzeniu emocjonalnym", a więc krótkowzrocznym i interesownym "na tu i teraz".
Owszem, to jeż jest ważne, tyle że dopiero wtedy, kiedy uratujemy podstawy swojego bytu najpierw wspólnotowego i społecznego.
Patrzenie, czy aby Górale nie zawyżają cen jest teraz bez sensu bo nie mają równości szans względem korporacji które są czy to dotowane, czy na wiele sposobów wspomagane czy uprzywilejowane, a cały "rynek regulowany" (zabójca rynku wolnego i kapitalizmu), jest na ich życzenie i nie tylko na ich życzenie ale i dla niszczenia tej wolnorynkowej i prawdziwie społecznie użytecznej działalności gospodarczej.

Dajesz się też zwieść słowem "szczepionka" wobec urządzenia techniki manipulacji genetycznych które jest wstrzykiwane ludziom bo to nie ma nic wspólnego ze szczepionką, a są i ludobójcze i zmierzające do zamienia tych co przeżyją w GMO rozumiane jako "komunistyczny nowy człowiek".

A co do komunistycznych globalnych władz, to ich nie ma i jako już doświadczeni musimy zrobić wszystko co w naszej mocy aby ich nigdy nie było, choć ludzie związani z ONZ, ale i UE oraz amerykańscy "demokraci" ostro się do tego szykują.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
interesariusz, 2021.01.18 o 16:14
Jak widzę, nie urodziłeś się w Polsce!

Góry od wojny były wszystkich, należały do narodu. Potem solidaruchy zafundowały nam rozbicie dzielnicowe i rozszarpanie "polskiego sukna", i teraz góry są własnością górali!

Jakim prawem?

Nie ma, nie było, i chyba nigdy nie będzie "wolnorynkowej gospodarki". Kombinatorom się ona nie opłaca. Zarabia się na tajemnicy handlowej i układach, a nie na pracy.

Nie raz Ci wytykałem, iż rozumiesz słowo "komunizm" całkiem inaczej, niż ja. Obawiam się, że używasz go tak, jak inni używają słowa "k..wa".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kiedy inicjatywy oddolne umierają? 
Wican, 2021.01.18 o 15:06
Tak kończą inicjatywy w USA

+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  

© niepodległy.pl 2019-2021   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑